Cum să pierzi grăsimea din burtă în 10 zile ?:

Cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

Planul de exerciții Băieții care poartă greutate suplimentară în burtă nu au nevoie de un alt articol care să-i reclame pentru starea lor fizică - sunt destul de conștienți de cum arată, mulțumesc, și mulți au dezvoltat suficientă încredere în sine pentru a nu le păsa.

Ceea ce ei sau, potențial, dvs.

7 reguli de aur pentru a reduce grăsimea abdominală în 10 zile

Există mai multe motive de îngrijorare decât modul în care te uiți în oglindă. Grăsimea din burtă este diferită de grăsimea din alte părți ale corpului. Greutatea suplimentară pe care o poartă unii oameni în jurul taliei, brațelor și mânerelor de dragoste nu este aceeași - aceasta este grăsimea subcutanată, care se află sub piele și este relativ inofensivă, potrivit Harvard Medical School.

Lucrurile din burtă, grăsimea viscerală, se așează mai adânc în jurul cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău abdominale.

  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA ABDOMINALĂ - MEDICAMENT -
  • Ardeți conexiunea de grăsime și de sărbătoare

Este un țesut activ din punct de vedere metabolic, care funcționează de fapt ca un organ separat, eliberând substanțe în restul corpului care, în exces, vă pot crește riscul de boală. Da, ai înțeles: burtica ta ar putea să te otrăvească.

Cum să pierzi grăsimea în intestin Cel mai durabil mod de a pierde în greutate

Timp de verificare a intestinului Noțiunea că obezitatea abdominală este cea mai periculoasă nu este nouă. În aniimedicul francez Jean Vague a observat că unii pacienți obezi aveau o chimie normală a sângelui, în timp ce unii pacienți cu supraponderalitate moderată prezentau anomalii grave care îi predispuneau la boli de inimă sau diabet.

Aproape întotdeauna, acești pacienți din urmă își purtau grăsimea în jurul mijlocului. Și, aproape întotdeauna, erau bărbați. Mai multe studii de atunci au arătat că grăsimea din burtă poate fi o amenințare insidioasă, nu doar subprodusul inofensiv al unui stil de viață sedentar sau predispoziția genetică.

cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

Este un semn că chimia corpului tău a ieșit din bătăi. Există o serie de substanțe pe care burtele mai mari le secretă în inimă, ficat și alte organe vitale. Eliberate direct în ficat, acestea vă afectează capacitatea de a descompune insulina, care în timp poate duce la diabet.

7 reguli de aur pentru a reduce grăsimea abdominală în 10 zile - Modă -

Nivelurile ridicate ale acestui hormon sunt asociate cu diabetul și bolile de inimă. Acest agent de coagulare a sângelui vă crește riscul de atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale.

Această proteină inflamează vasele de sânge, făcându-le mai susceptibile la înfundarea plăcii arteriale. Rezultatul tuturor acestor substanțe chimice care plutesc în jur este o mare problemă pentru băieții cu burta mare.

Pierderea de grăsime a sănătății intestinale

Într-un studiu efectuat la Universitatea Alabama din Birmingham, cercetătorii au luat de bărbați de toate vârstele și dimensiunile și au folosit șapte măsurători diferite pentru a determina riscurile lor de boli cardiovasculare. Cel mai bun semn unic al riscurilor multiple de boli de inimă?

Nu, nu erau istoriile familiale ale băieților sau profilurile lor de colesterol. Era cantitatea de grăsime abdominală pe care o purtau.

cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

Apropo, bolile de inimă, diabetul și cancerul sunt doar trei dintre modurile în care grăsimea din burtă vă poate ruina sănătatea. Dacă le numărați pe toate, veți găsi cel puțin 39 de boli diferite asociate cu obezitatea abdominală. Dacă doriți să tăiați o parte din acea grăsime periculoasă din burtă după ce ați aflat despre riscuri, nu vă temeți niciodată.

cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

Urmați acest sfat și veți începe să pierdeți kilogramele - și pericolele cauzate de grăsimea viscerală - odată ce o puteți face rutina zilnică. Planul alimentar Dietele eșuează, în general, din unul dintre cele două motive: fie sunt prea restrictive în ceea ce privește tipul de mâncare pe care ți-l pui în burtă, fie te lasă prea frecvent senzația de parcă n-ai fi pus vreo mâncare în burtă.

În ambele cazuri, de obicei, nu trece mult înainte de a vă rupe de plan cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău de a vă întoarce la vechile obiceiuri proaste.

În acest caz, aproximativ 25 la sută din calorii.

cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

De ce? Pentru început, proteinele te fac să te simți sătul și te ajută să-ți construiești mușchii ceea ce crește metabolismul, facilitând astfel pierderea în greutate.

Cum să pierzi grăsimea din burtă 21 de sfaturi infailibile pentru ao realiza

Persoanele cu slabă proteină au pierdut în medie 11 kilograme, ceea ce nu este rău. În primul rând, grăsimea te ajută să te simți mai plin între mese, încetinindu-ți pofta de mâncare.

Concluzie A avea un exces de grăsime din burtă nu poate fi doar nedorit, dar este adesea cea mai grasă pentru noi de pierdut. A avea o cantitate mică nu este o problemă, dar prea mult poate reprezenta un risc serios pentru sănătate. Într-adevăr, a avea multă grăsime în zona abdominală poate fi destul de periculos, deoarece este legat de o serie de afecțiuni cronice. Există două tipuri de grăsime abdominală: grăsime viscerală și grăsime subcutanată.

În al doilea rând, oferă acizi grași esențiali necesari pentru o sănătate optimă. Mai presus de toate, grăsimile te fac să simți că mănânci alimente adevărate, fără să mori de foame în țara abundenței. Deoarece vă simțiți plin, nu vă veți plictisi de o cutie de Pringles și nu vă aruncați numărul de calorii pentru o zi. Restul de 45 la sută din calorii din planul nostru provine din carbohidrați - suficient pentru a oferi gustului tău o gamă completă de gusturi și corpului tău o combinație de combustibil cu ardere rapidă și lentă.

cum să pierzi grăsimea pe intestinul tău

Urmați-le și veți obține între 2. Acest lucru ar trebui să ofere o mulțime de calorii pentru toți, cu excepția celor mai severi obezi, permițând în același timp celor mai mulți băieți să piardă grăsime în jurul mediului într-un ritm constant. Nu vă faceți griji cu privire la lovirea numerelor pe nas de fiecare dată. Dacă depășiți cota de grăsime în timpul prânzului, de exemplu, reduceți puțin în timpul cinei.