2 Exemple de HIIT si Progresiile Necesare pentru a Arde Grasimea

Arde fast hiit

Cel mai mare HIIT 1

Send email Pregătirea la intervale mari de intensitate sau denumirea ei de stradă mai cunoscută sub denumirea de HIIT a fost până la sfârșitul anului. S-ar putea să-l auziți pe colegul tău vorbind despre faptul că face HIIT cu antrenorul lor și spunând cum le-a schimbat viața. Ei bine, ce este HIIT? Lasă-mă să răspund pentru tine. Raportul de lucru la odihnă pentru un interval HIIT ar trebui să fie aproximativ 1: 2 sau 1: 3, cum arată acest lucru?

Exemplul #1: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru Acasa

Ei bine, într-un raport de muncă de 1: 2 la repaus, ne-am face porțiunea de mare intensitate timp de 30 de secunde și am avea un minut complet 60 de secunde de repaus. De câte ori ar trebui să fac HIIT? De ce este HIIT bun pentru pierderea în greutate? Ce arde cele mai multe calorii în 30 de minute?

Recomandat

Ei bine, există un mod cu adevărat cel mai bun pentru HIIT pentru dvs.? Raspunsul este da! Acestea fiind spuse, un exercițiu personal preferat pentru HIIT pentru cei care încep să caute să-și creeze condiționarea este Mountain Climbers, cu adevărat un bătrân, dar bunătate.

Poate fi executat pe o banda de alergare sau în afara unui parc, pe o pistă de jogging sau în cartierul de pe stradă. Viteza trebuie să fie extrem de dificilă, dar trebuie să circuli cu forma potrivită. Setați gradul de urcare sau coborâre, astfel încât să fie ajustat la capacitatea sau abilitatea dvs.

De obicei, un exercițiu pierdut îndelungat poate fi bine să iei jos raftul și să-l pui la muncă. Fiind un exercițiu de impact relativ scăzut, acesta implică, de asemenea, întregul corp și trăgând acel miez datorită poziționării scândurii mâinii.

Exercițiul este, de asemenea, un exercițiu relativ foarte sigur, în special atunci când este făcut pe un mat, deoarece cel mai rău care arde fast hiit poate întâmpla este să aterizezi pe mat.

arde fast hiit alăptarea a ajutat să pierdeți în greutate

De asemenea, exercițiul este foarte scalabil, astfel încât să te îmbunătăți, poți crește cu ușurință intensitatea. Aceasta poate varia foarte mult pe baza experienței de pregătire și a condiționării actuale. Pentru un stagiar intermediar, acesta poate fi de până la de 4 ori pe săptămână în combinație cu un regim de antrenament de forță adecvat. Când te uiți la un cursant începător, acesta poate fi de aproximativ ori pe săptămână.

Account Options

Deși acestea sunt doar sugestii generale, unele lucruri pe care ar trebui să le iei în considerare atunci când decizi ce este potrivit pentru tine este scopul tău - este doar creșterea condiționării tale sau vrei să arzi o cantitate grea de calorii pentru a te ajuta într-un deficit caloric mai mare?

Evident, dacă doriți să ardeți mai multe calorii, frecvența va fi foarte importantă.

arde fast hiit greutatea pierde willpower

Ce poate fi acest număr va varia foarte mult în funcție de capacitatea ta de recuperare de la antrenament arde fast hiit antrenament. Așa știți că ar trebui să o tonificați și apoi să creșteți în funcție de intensitate și frecvență, până când veți găsi acel loc dulce în care sunteți capabil să obțineți o cantitate bună de volum în timp ce ucideți încă cealaltă porțiune a antrenamentelor.

HIIT este bun pentru a pierde în greutate datorită eficienței sale în timp. Când efectuați aceste intervale de intensitate ridicată, determină creșterea ritmului cardiac și a respirației frecvența respirației dramatic, cum ar fi zburați literalmente pe acoperiș.

Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.

Mai ales atunci când sunteți tăiați de timp și încercați să profitați la maxim de acea oră în care sunteți capabili să stabiliți o parte, aceasta va fi arma ta secretă pentru arde fast hiit cheltuielilor dvs.

În mod ideal, în această situație, am fi capabili să vă determinăm să faceți o mișcare care să vă angajeze întregul corp.

Cum culturistii pot folosi HIIT pentru a arde rapid grăsimile

Atunci când este capabil să funcționeze cu eficiență și intensitate, acesta ar fi cel mai bun arzător de grăsimi. Obținerea acestor sprinturi pe piste sau alternativă de rularela soare și să obții cu adevărat ritmul cardiac acolo ar fi ucigaș!

arde fast hiit puteți pierde grăsime în buze

Dacă tocmai începi, te vom duce pe aceste rogojini și vom arunca în genunchi să-i urcăm pe alpinisti. Același lucru, același concept are ca efect ritmul cardiac și crește transpirația!

Fie sau va fi la fel de eficient, în special atunci când începeți să vă lucrați în el și să topiți acea grăsime! Genunchile înalte 20 de secunde funcționează A3. Butt Kick 20 pierderea în greutate sida 2021 secunde de lucru 60 secunde de repaus Burpees 30 de secunde de lucru Alpinisti muncesc 30 de secunde 90 secunde repaus x 4 seturi Linia de jos Și acolo arde fast hiit duci, 10 combinații de exerciții HIIT pe care poți începe să încerci să arzi rapid caloriile și să rămâi în formă.

Dacă doriți să aflați mai multe despre arderea caloriilor și pierderea în greutate, aruncați o privire la aceste articole: Cum să arzi caloriile în mod eficient calea sănătoasă De ce te chinui să scapi de greutate și cum să o rezolvi Cât durează pentru a construi mușchi și pentru a crește pierderea de grăsime?

Cum să pierzi mușchii de grăsime și să câștigi pentru a vedea rapid rezultatele Credit foto prezentat: Sergio Pedemonte prin unsplash.