Esti dieta, dar inca castiga in greutate? Iata de ce - Sfaturi

Urmăriți progresul pierdut în greutate, Poze Progres

Cum să pierzi în greutate 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate Cum să pierzi 15 lire sterline Strategii de scadere in greutate fara infometare Crearea unei strategii sănătoase Scădere în greutate cum să vă măsurați Ati petrecut cateva saptamani de exercitii fizice si vegheaza-ti dieta, doar pentru a veghea scara la acelasi numar zi dupa zi?

Related Content Cu toții avem și există un motiv foarte bun pentru aceasta: Scara nu spune întreaga poveste.

  1. Scădere în greutate la scară 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate
  2. Foaie Excel de pierdere în greutate
  3. Hemani slimming tea
  4. Beneficiile de măsline pentru pierderea în greutate

De fapt, dacă lucrați, corpul se schimbă. Inima ta învață să lucrezi mai eficient, circulația ta devine din ce în ce mai bună, și scădere în greutate cum să vă măsurați în interiorul celulelor tale, de fapt ești crescând mai multe mitocondrii.

Toate aceste schimbări sunt necesare pentru ca pierderea în greutate să se întâmple, dar este greu să te excită de schimbările pe care nu le putem vedea și nu le simțim. Deci, dacă schimbările se întâmplă și nu le puteți măsura și scala nu se mișcă, cum știți dacă faceți progrese?

Poate că este timpul să găsiți un nou mod de a urmări progresul. Urmăriți-vă grăsimea corporală Greutatea în greutate poate fi un număr util de știut, dar chiar mai bine este cunoașterea procentului de grăsime corporală.

Scădere în greutate cum să vă măsurați

Acest lucru este important deoarece greutatea scării nu indică întotdeauna întreaga poveste. Un culturist va avea mult mai multe mușchi decât este tipic pentru greutatea sa, iar măsurătorile standard în greutate înălțime, cum ar fi indicele de masă corporală IMCîl pot clasifica drept excesul de greutate, chiar dacă are grăsime corporală foarte scăzută.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Cunoașterea procentului de grăsime corporală vă poate oferi o idee scădere în greutate cum să vă măsurați bună despre cât de multă grăsime trebuie să pierdeți și, chiar mai bine, dacă faceți progrese în programul dvs. Este posibil ca greutatea scării dvs.

În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Antrenorii diferiți vă vor măsura în moduri diferite, așa că lipiți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana este foarte experimentată în măsurarea grăsimii corporale. Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată. Hidratarea, aportul alimentar și temperatura pielii pot afecta măsurătorile în grăsimile corporale.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Țineți evidența numerelor într-un jurnal sau într-un calendar. Problema cu cântare Cântarele nu vă dau întotdeauna întreaga poveste despre corpul dvs. Din acest motiv, cântarele atunci când sunt utilizate singure nu sunt cel mai bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului. Un alt motiv pentru a ne dezavantaja scala este natura emoțională a cântăririi noastre înșine. Urmăriți-vă grăsimea corporală Trecerea pe o scară nu ne dă doar un număr, ea poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și urmăriți progresul pierdut în greutate imaginea corpului.

Problema cu scala de greutate corporală este aceea că acestea măsoară Tot - grăsime, mușchi, oase, organe și chiar și acea gură de apă sau muscatura de alimente pe care le-ați avut. Scala nu vă poate spune ce ați pierdut sau câștigat, ceea ce reprezintă informații importante dacă încercați să pierdeți în greutate - și în greutate, ceea ce în realitate înseamnă că este grasă.

De ce variaza greutatea ta Numerele pe care le vedeți pe scară variază în funcție de acești factori: Creșterea în greutate în apă. Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs. În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce reprezintă un alt lucru care poate face schimbarea numărului.

Pierdeți în greutate în timp ce sunteți pe chimio Cresterea in greutate alimentara. Cântărirea după o masă nu este cea mai pierderea în greutate în urmăriți progresul pierdut în greutate străvechi idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea. Nu înseamnă că ați câștigat greutate, înseamnă pur și simplu că ați adăugat ceva în corpul dvs. Cea mai bună abordare a pierderii în greutate Strategii de scadere in greutate fara infometare - Doctor Info Ro Slăbește barcelona Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office Scapă de kilogramele în plus pentru a elimina bolile Creșterea musculară.

Muschiul este mai dens decât grăsimea și necesită mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi ar putea mări greutatea scării, chiar dacă vă slăbiți.

Foaie excel de pierdere în greutate. Urmărirea pierderii în greutate

Asta nu înseamnă că scara este inutilă. De fapt, este o unealtă minunată atunci când o combinați cu procentul de grăsime corporală.

Cunoașterea ambelor numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită: grăsime. Găsiți greutatea corporală a corpului și greutăți slabe Înmulțiți-vă greutatea cu procentul de grăsime corporală. Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale.

Încercați aceste trucuri pentru a vă cântări o experiență utilă și urmăriți progresul pierdut în greutate pozitivă: Se cântărește primul lucru dimineața înainte de a mânca sau bea ceva. Se cântărește o dată pe lună, în loc de zi cu zi sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de scădere în greutate.

Încercați o pereche de blugi

Scala nu va reflecta schimbările mici care se produc în compoziția corpului. Amintiți-vă, scala cântărește totul. Doar pentru că greutatea scării dvs.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Studiu de pierdere în greutate matcha 5 motive comune pentru care nu pierdeți greutatea - autovehicule-rutiere. Luați măsurătorile Aceasta este o opțiune excelentă pentru urmărirea progreselor, deoarece nu necesită niciun echipament fantezie și oricine o poate face. Efectuarea măsurătorilor în anumite zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsimea, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsimi în diferite zone și într-o ordine diferită.

Efectuarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă liniștiți că lucrurile se întâmplă - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde vreți. Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și faceți o notă despre ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine la următoarea măsură. Iată cum se face: Bust: Măsurați în jurul pieptului de la linia mamelonului, dar urmăriți progresul pierdut în greutate trageți prea bine banda. Cufăr: Măsură chiar sub bustul tău.

Cum urmaresti pierderea de grasime cu acuratete

Talie: Măsurați o jumătate de centimetrie deasupra buricului sau cea mai mică parte a taliei. Hips: Plasați banda în jurul celei mai mari părți a șoldurilor.

După o zi sau două, doriți slăbește rupt verificați dacă totul este în regulă. Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Vă urcați pe cântar și sperați că numărul de pe cum să slăbești când ai 50 de ani va fi chiar mai mic.

De ce să scapi de greutate? Viței: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel. Partea superioară a brațului: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului.

urmăriți progresul pierdut în greutate

Antebraț: Măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot.