9 sfaturi ușor de urmărit pentru slăbit

Sprint burghie pentru a pierde in greutate

Pagina principala Alergarea pentru pierderea în greutate: Ghidul Pro Oricine s-a gândit vreodată cu voce tare că a început să alerge pentru a schimba câteva kilograme a auzit același lucru: nu vei pierde niciodată în greutate alergând, ar trebui să te duci la sală, să te îmbraci în formă de cruce sau - mulțumesc, căpitan Obvious - dietă.

Dar acest lucru nu este pe deplin adevărat. Poți fugi să slăbești; este important doar tipul de alergare pe care îl faci.

Alergarea pentru pierderea în greutate: Ghidul Pro

A vă plimba în jurul parcului timp de 15 minute de câteva ori pe săptămână nu vă va duce nicăieri, dar sprintul ar putea fi o cale rapidă literală de scădere în greutate. Ia-o doar de la sprinterul olimpic britanic Harry Aikines-Aryeetey cunoscut prietenilor săi ca Harry AAmedaliat de mai multe ori cu aur, argint și bronz la Campionatele Europene și la Jocurile Commonwealth-ului.

thermo 9 arzător de grăsime

Atinge 11,6 metri pe secundă. Prin comparație, unii dintre noi nu pot să iasă din scaun în acel moment.

9 sfaturi ușor de urmărit pentru slăbit

Pentru pierderea de grăsime, din punct de vedere tehnic trebuie să aveți un fel de deficit caloric - cheltuiți [energia] într-un anumit grad și consumați o cantitate controlată de alimente. Cu sprint-ul și antrenamentul sprint-ului, sunteți mai înclinați să slăbiți. Harry recomandă o versiune redusă a propriului său antrenament.

Un program de trei antrenamente pe săptămână: o sesiune de sală de sport, o sesiune tehnică și o sesiune de rezistență. Iată cele mai importante sfaturi ale lui Harry AA pentru a pierde în greutate prin alergare. Antrenament cu greutati Pentru un antrenor mediu, antrenamentul cu greutăți pare contraintuitiv pentru alergare - cu siguranță cu cât ești mai mare, cu atât este mai greu să alergi?

Cea mai bună rutină împărțită pentru pierderea de grăsime

Dar nu este neapărat vorba de încărcare, ci de construirea unui motor eficient. Pentru a cum să ardeți grăsime pentru combustibil la nivelul optim, nu poți fi prea greu - indiferent dacă este vorba de grăsime sau de o masă musculară care te cântărește - dar fiecare mușchi și fibră de pe mine mă ajută.

Nu este greutate, este exploziv. Construind fibre și țesuturi musculare, și cu hipertrofie [creșterea masei musculare] din antrenamentul cu greutăți, devii mai anabolic.

Doar așezându-vă acolo veți arde calorii, deoarece fiecare mișcare costă mai mult.

Plan de antrenament pentru slăbit pentru bărbați

Cu toate aceste lucruri, este mai probabil să arzi calorii doar trăind. Nu cunosc un sprinter care să nu fie curat, deși nu facem neapărat nimic peste cap ", spune Harry. Stai cu picioarele lărgite de șold, întinde mâna în jos și apucă bara cu un mâner peste mâini, cu lățimea umerilor.

Lăsați-vă în jos și, ținând miezul strâns și pieptul ridicat, trageți bara de pe podea extinzându-vă picioarele, asigurându-vă că vă mențineți spatele plat. Odată ce bara este la nivelul șoldului, extindeți complet șoldurile, genunchii și gleznele, ridicând simultan bara cu umerii și menținând bara cât mai aproape de corp.

Burghie De Baschet Pentru A Pierde In Greutate

Lăsați-vă rapid într-o poziție de ghemuire cu spatele drept și șoldurile și genunchii ușor îndoite. Conduceți coatele înainte pentru a le roti în jurul barei și prindeți bara în poziția de prindere pe partea din față a umerilor cu vârful degetelor sub bară. Acum ridică-te.

42 și se luptă să piardă în greutate

Cum să o facă: Așezați bara pe podea în spatele vostru. Puneți-vă în față, cu picioarele la lățimea umerilor, și ajungeți în jos și apucați bara cu un mâner peste mâini, cu lățimea umerilor.

  1. Aleargă pentru pierderea în greutate Ghidul Pro FashionBeans
  2. Plan de antrenament pentru slăbit pentru bărbați - Sănătate -
  3. Pierderea în greutate după oprirea linissei
  4. M tehnica Sprint - Alte
  5. Voluntari de pierdere în greutate

Ținând pieptul ridicat și spatele drept, apăsați în sus prin picioare. Apoi coborâți încet greutatea înapoi pe podea. Unchiul lee corp slim și în cazul tuturor genuflexiunilor, fiți vigilenți să nu vă învârtiți spatele. Trageți buricul spre coloana vertebrală.

🍀 6 secrete de slabit rapid si sanatos, care chiar functioneaza - Eu stiu TV

Ridicați șoldurile la câțiva centimetri de podea, trăgând mușchii abdominali inferiori în timpul ridicării. Coborâți încet șoldurile înapoi pe podea. Realizat împreună cu antrenamentul de condiționare și rezistență, corpul tău va trece printr-un proces de adaptare perfectă. Prima parte a unei sesiuni ar trebui să fie exerciții și a doua parte accelerare.

Trusă subțire

În cele din urmă, faceți accelerare spate-în-spate pentru a pune în practică lucrurile pe care le-ați învățat de-a lungul sesiunii. Dacă corpul și mușchii nu se obișnuiesc să se miște repede, nu veți mai sprint burghie pentru a pierde in greutate face asta niciodată. Dacă întotdeauna joggingezi în același ritm, va fi dificil să te ridici brusc.

Mersul pe genunchi înalți te face să te aliniezi în poziția corectă. Dacă vă lăsați șoldurile în urmă, înseamnă că vă lăsați șoldul și nu acoperiți pământul suficient de repede, astfel încât genunchiul dvs. Dacă faceți cei de metri, genunchiul ar trebui să se ridice la un sprint burghie pentru a pierde in greutate drept. Antrenamentele noastre durează aproximativ 45 de minute.

100M tehnica Sprint

Sprinterii nu ar face-o în mod natural așa - ar face exerciții de metri, apoi se vor întoarce - dar antrenamentele noastre se referă la construirea lor dacă sunteți nou. Aleargă ușor înainte, făcând pași scurți Cu fiecare pas, mișcați piciorul înapoi până când călcâiul vă atinge vagabondul Concentrați-vă pe pași scurți și rapizi, folosind genunchiul ca pârghie 5 x burghie spate-în-spate de câte 10 metri fiecare Rezistență Ultima sesiune este pentru rezistență pură și etapa finală de perfecționare a jocului de sprint general.

Harry îți recomandă să-ți construiești distanța prin burghie -și de metri - dar asta nu înseamnă neapărat să urmărești viteza maximă. Asta mă face să-mi ating ritmul cardiac până la aproximativ de bătăi pe minut. Luați recuperări mai scurte de 2 minute între fiecare repetare.

Cum să Sprint mai repede

Luați minute între repetări. După ce ați făcut sesiunea tehnologică, veți putea accelera corect folosind tehnica potrivită.

În ceea ce privește mâncarea, Harry jură pe pui pentru proteinele sale.

definiția netă a pierderii în greutate

Dar este vorba despre o dietă echilibrată. Intră și tu uleiul de pește.