Care este cel mai bun antrenament cu toate mașinile? - Culturism

Set și rep game pentru pierderea de grăsimi. 87 Medicină ideas in | sănătate, sănătate și fitness, sfaturi pentru sănătate

Poate că asta va ajuta mai mult Pentru a face cu greutăți Mulți culturisti urmeaza rutine de antrenament care le trag exhaustiv pe fiecare grup muscular doar o data pe saptamana. Deși acest lucru poate oferi rezultate decente în timp, este de fapt un mod destul de ineficient de a se antrena.

Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice Alternarea între repetări reduse set și rep game pentru pierderea de grăsimi repetări ridicate atunci când supersetarea vă poate duce la rezultatele următoare.

Porniți cu BodyFit BodyFit este soluția dvs. Alătură-te astăzi și dezlănțuie puterea BodyFit!

pierderea în greutate provocarea de vară

Peste 2. Culturistii și ridicătorii începători le folosesc de zeci de ani pentru a economisi timp la sală și pentru a-și crește intensitatea antrenamentului, creșterea musculară și pierderea de grăsime. Superseturile sunt o tehnică de antrenament extrem de eficientă pentru fiecare sportiv, indiferent de obiectivul lor principal.

Toată lumea este de acord cu acest lucru.

Interesant

La fel ca în cazul oricărui antrenament sau tehnică, totuși, dacă o faceți în același mod pentru prea mult timp, dimensiunea, puterea și rezultatele arderii grăsimilor vor fi de platou. Cu superseturile, dacă împerecheați aceleași exerciții și utilizați de fiecare dată aceleași intervale de repetiții - de exemplu, supersetul dvs.

slabire 2021

Superseturile apar în multe dintre programele mele, atât aici pe Bodybuilding. Am introdus mai întâi aceste perechi în programul meu Super Shredded 8. Alternând repetări mari și repetări scăzute în cadrul superseturilor, veți duce intensitatea la nivelul următor și veți începe să vedeți rezultate în mărimea mușchilor și pierderea de grăsime în câteva săptămâni, platourile să fie al naibii!

procente %

Noțiuni de bază supersetabile În general, supersetul este o tehnică simplă: două exerciții efectuate spate în spate fără odihnă între ele.

După al doilea exercițiu de împerechere, vă odihniți, apoi repetați procesul. După cum a fost documentat de Joe Weider acum mai bine de 50 de ani, un adevărat superset implică exerciții pentru grupurile musculare opuse; de exemplu, piept și spate, biceps și triceps, quads și hamstrings. Când cele două exerciții antrenează același grup muscular, se numește tehnic un set compus - dar aceasta este semantică în acest moment.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți Create and track your own plans and progress faster by beating your own exercise records which in turn makes you lose fat and gain muscle and tone your body. It is a very simple fitness app but powerful. It also tracks history of every workouts rep, set, weight and timer. Strength Training and Muscle Gains: Dyamond Workout Planner app is great if you want to beat your own records of your own workouts and progress at exercises fast and in a fun way.

În zilele noastre, de fiecare dată când se fac două exerciții spate în spate, indiferent de ce mușchi antrenează, se numește superset. Aduc acest lucru în discuție, deoarece tehnica mea de lumină grea, așa cum este ilustrat mai jos, folosește superseturi din aceeași parte a corpului.

skye pierdere în greutate recenzii

Diferența de superset cu lumină grea Într-un superset ușor, efectuați unul dintre cele două exerciții cu o greutate relativ mare și repetări reduse, iar celălalt cu o greutate relativ ușoară și repetări mari. Am programat-o așa, deoarece mușchii răspund bine - atât din perspectiva creșterii mușchilor, cât și din perspectiva pierderii de grăsime - la ambele protocoale. Cu pierderea de grăsime în mod specific, atunci când faceți repetări mari, faceți mai multă muncă, ceea ce va duce la mai multe calorii arse în timpul antrenamentului.

Dacă încercați să fiți mai slabi, ar trebui să includeți cu siguranță câteva seturi mai ușoare, cu repere mai mari în antrenament.

Recent Posts

Totuși, pentru a maximiza pierderea de grăsime, trebuie să mențineți și arderea caloriilor după antrenament, când vă aflați în repaus. Acolo intră în joc seturile grele, cu redare redusă.

  1. Pagina principala Dincolo de seturi și repetări: o privire asupra volumului de antrenament Care este cea mai bună gamă de rep care trebuie utilizată pentru construirea mușchilor?
  2. 87 Medicină ideas in | sănătate, sănătate și fitness, sfaturi pentru sănătate
  3. Dincolo de seturi și repere O privire asupra volumului de antrenament Musculare și forță

Cu cât EPOC este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii. Superset Repeat Range Default În Super Shredded 8, fiecare superset include un exercițiu greu și ușor, dar greutățile nu stagnează.

Încălzire: Un set de exerciții de încălzire trebuie făcut cu orice exercițiu în care se folosește greutate pentru a întinde mușchii și a crește fluxul de sânge către aceștia, prevenind astfel rănile. Un set de încălzire ar trebui să reprezinte jumătate din greutatea setului, pentru 12 repetări. Întinderea trebuie făcută numai după antrenamente pentru a vă împiedica mușchii să se contracte în timp, datorită antrenamentului, scăzând astfel flexibilitatea acestora. Greutate: Cantitatea de greutate folosită pe un set ar trebui să fie cea mai mare cantitate de greutate posibilă în timp ce faceți cantitatea recomandată de repetări.

La fiecare două săptămâni, greutatea grea devine mai grea și repetările mai mici, iar greutatea ușoară devine mai ușoară cu repetări mai mari. Aveți două tipuri de periodizare care apar simultan aici: periodizarea liniară la exercițiile grele, unde greutatea devine progresiv mai grea și numărul de repere scade, și opusul - invers liniar - la exercițiile ușoare. Iată cum progresează reprezentanții prin program: Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâna repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare După cum puteți vedea, în ultimele patru săptămâni, mergeți atât foarte greu, cât și foarte ușor în fiecare dintre superseturile din aceeași parte a corpului, în timp ce în primele patru săptămâni reprezentanții rămân mai mult în intervalul moderat, fără să scadă niciodată sub șapte sau mai mare de Pe parcursul celor opt săptămâni, mușchii dvs.

Acest lucru atinge echilibrul perfect între maximizarea arderii de pierderea în greutate după sângerarea avortului în set și rep game pentru pierderea de grăsimi antrenamentelor și creșterea EPOC după aceea.

Combinarea superseturilor cu pre-evacuare O altă tehnică pe care îmi place să o adaug la superseturi este pre-epuizarea, unde antrenezi un exercițiu de izolare o singură articulație înainte ca o mișcare compusă multi-articulație. Pre-epuizarea este o tehnică excelentă pentru construirea mușchilor și utilizarea acestuia într-un superset va spori și mai mult pierderea de grăsime prin stimularea metabolismului corpului.

În majoritatea programelor mele, fiecare grup muscular este antrenat cu exerciții multiple. Acesta include două superseturi per grup muscular - în total patru exerciții.

dr matt costul personalizat de grăsime costă

Adăugând tehnica de lumină grea, faceți primul superset cu mișcarea compusă mai întâi, urmată de un exercițiu de izolare. Al doilea superset răstoarnă ordinea de livrare a pre-evacuării.

Porniți cu BodyFit

Exemplu de antrenament cu superseturi ușoare și grele Mai jos sunt împerechere super-set pentru piept, spate, picioare și triceps. Am inclus două superseturi pe fiecare parte a corpului pentru a arăta pre-evacuarea pe a doua pereche de exerciții. De asemenea, am oferit exemple de diferite game de repetiții pentru a arăta varietate.

rezultatele pierderii în greutate de 13 săptămâni