Sărind coarda pentru a pierde în greutate

Pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Pagina principala Salt frânghia pentru a pierde stomacul A pierde repede stomac, practicarea unei activități sportive este un real plus, chiar și o necesitate.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Și printre cele mai eficiente activități sportive de interior, coarda de sărituri ocupă un loc înalt. Într-adevăr, departe de a fi o simplă distragere a atenției rezervată curților școlii, săritura la coardă poate fi, de asemenea, o arsură excelentă.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Cum să sari coarda? Ca și în cazul oricărui alt sport, sărind coarda necesită urmarea unui program bine stabilit și dovedit pentru a obține rezultate repede și pentru a evita posibilele leziuni.

Felul în care se întâmplă pierderea de grăsime

Prin urmare, vă oferim aici un program în doi pași pentru a vă optimiza pierderea gras coardă pentru sărit.

Primul stagiu: Exersează săriturile cât poți, fără să te oprești Pentru a-ți obișnui corpul cu sări peste exerciții de frânghie, începe prin a-ți stabili obiective mici: 2 - 3 minute fără pauză.

Pentru primele sesiuni, faceți mici salturi cu picioarele împreună, sărind de două ori între fiecare trecere a frânghiei.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Ține minte obiectivul tău și nu pierde grăsimea burtă prin a sări peste descuraja dacă ești prins de frânghie. Este un pas prin care toate practicieni treceți devreme și perseverența vă va face săriți corespunzător mai mult timp.

Impactul coardei de salt pe stomac

De îndată ce reușiți să săriți timp de 3 minute fără a vă prinde picioarele în frânghie, începeți să vă prelungiți treptat sesiunile până ajungeți la 30 de minute, în mod regulat și fără întrerupere. Pentru a pierde rapid burta, programați până la 6 ședințe pe săptămână fără a exagera.

SECRETUL PENTRU A ELIMINA GRASIMEA DE PE ABDOMEN - DietaJanina - 45 kg

Al doilea pas: Creșteți dificultatea. De îndată ce puteți sări timp de 30 de minute fără întrerupere, creșteți dificultatea variind viteza săriturilor.

Poți pierde grăsimea pe părțile genunchilor tăi?

Pentru a face acest lucru, alternați între salturi lente și salturi rapide urmând următorul ritm: 30 de secunde de salturi rapide urmate de un minut de salturi lente. Deoarece acest exercițiu este destul de impozant la început, încercați să câștigați treptat rezistență repetându-l de mai multe ori în sesiunile de 10 minute pentru a începe. Odată ce reușiți să repetați aceste faze de sărituri timp de 30 de minute non-stop, treceți la pasul final: un minut de faze de salturi rapide urmate de un minut de salturi lente.

Ajungând la acest stadiu, care este, credința mea destul de dificilă, cu siguranță veți fi ars deja cea mai mare parte a gras prea mult pe burtă.

Cum să sari coarda ?

Apoi continuați antrenamentele în mod regulat, în timp ce vă oferiți o mulțime de odihnă dacă corpul dumneavoastră o cere. Impactul coardei de salt pe stomac Există multe avantaje pentru a sări de coardă pentru toate practicieni. Intr-adevar, coardă pentru sărit, poți arde multe calorii și astfel poți pierde excesul de grăsime foarte repede gras care se acumulează adesea în zona stomacului.

FYI, 30 de minute de coardă sărind ar putea arde peste de calorii, în timp ce pierderea de grăsime autoimună jumătate de oră de jogging ar arde nu mai mult de de calorii.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

La fel, sărind frânghia vă ajută să vă dezvoltați culturism, în special în brațe, picioare, spate și abdominale, care sunt foarte stresate în timpul fiecărei sesiuni. Astfel, puteți obține un stomac plat și muscular. În cele din urmă, sărind coarda este o modalitate excelentă de a construi rezistența, lucrând respirația mult mai mult decât alergând sau înotând, de exemplu.

Acestea sunt diferitele puncte forte care explică de ce boxerii o fac atât de regulat.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Dezavantajele săriturii de coardă Dar există unele avantaje în sărind coarda? Din pacate, nu. Într-adevăr, la fel ca orice activitate sportivă, practica săriturii la coardă poate avea anumite dezavantaje, în special în raport cu efortul pe care îl necesită. Sărit de frânghie nu este pentru toată lumea.

pierde grăsimea burtă prin a sări peste

Această activitate necesită multă coordonare și chiar mai multă motivație. Dacă ți se pare dificil să rămâi motivat, atunci optează pentru o altă activitate mai simplă pentru a pierde grăsimea din burtă. În plus, practica intensivă a coardei de sărit poate provoca răni dacă nu limitați eforturile depuse.

Articulațiile, genunchii, șoldurile și spatele sunt deosebit de expuse la persoanele foarte supraponderale.

Exerciții vizate pentru genunchi Genunchii grași vă pot ține în pantaloni sau jambiere pe tot parcursul anului, deoarece nu doriți să vă dezgoliți picioarele în pantaloni scurți sau mini-fustă. Pentru a slăbi părțile laterale ale genunchilor, trebuie să începeți un program cuprinzător de slăbire.

Pierde grăsimea burtă prin a sări peste vrei să slăbești multe kilograme, atunci este mai bine să iei în considerare un alt sport. Concluzie Sărind coarda în mod regulat, puteți pierde rapid stomacul și vă puteți oferi o figură ideală. Mai mult, având în vedere spațiul redus pe care îl necesită și zgomotul redus pe care îl induce, îl poți face oriunde vrei și fără a-ți deranja vecinii.

Deci, începeți să lucrați acum și țineți cont de motivul dvs.