Bulking și tăiere - ce este, ce este diferența și ce trebuie să faceți mai întâi?

Pierde faza de tăiere a grăsimilor

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Monitorizați sănătatea comunității dvs. Prima fază este o fază voluminoasă în care consumă exces de calorii pentru a-și alimenta mușchii pentru antrenamentele intense de formare a mușchilor pe care le efectuează. Faza a doua este o fază de reducere a grăsimilor, timp în care mănâncă și se antrenează pentru a păstra mușchiul pe care l-au construit, dar arde excesul de grăsime pe care l-au acumulat în perioada de volum.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Calculați caloriile Pentru a pierde grăsime la o dietă de culturism, va trebui mai întâi să calculați câte calorii consumați în fiecare zi. Numărați toate alimentele pe care le consumați zilnic, inclusiv băuturi precum lapte, suc de fructe și băuturi energizante pentru a determina câte calorii consumați. Este important ca această cifră să fie exactă.

Dieta și Nutriția Indiferent de scopul pe care îl aveți în sala de sport, dacă studiați adesea despre acest subiect, este foarte probabil că ați întâlnit termenii de îmbinare sau tăiere. În acest text vom explica în detaliu ce înseamnă a face o încărcare sau o tăiere, care este importanța fiecăruia și care ar trebui să începem mai întâi. Ce este îmbinarea și tăierea? Sincer, plierea și tăierea sunt doar noi termeni pentru a descrie fazele câștigului de masă și, respectiv, arderea grăsimilor. Vrac înseamnă volum, în timp ce tăierea înseamnă tăiere, ceea ce înseamnă că acești termeni nu sunt altceva decât argou echivalent cu "a face off" și "a lua tăiat" din Brazilia.

Dacă ați urmat o dietă de încărcare a culturismului până în acest moment, aportul de calorii poate fi cuprins între 3. Puteți utiliza o varietate de site-uri web online de calcul al caloriilor pentru a afla cum pot conține calorii anumite alimente.

  • Pierde în greutate cincinnati
  • Bulking și tăiere / Sfaturi pentru culturism | Totul despre sănătate și nutriție!
  • Cea mai bună dietă de pierdere a grăsimilor în culturism sănătos
  • Mai întâi de toate Kudos pentru a învăța despre concepția greșită și pentru a vă adapta abordarea.
  • Pinterest Urăsc cuvintele "tăiat" și "vrac" Eu chiar fac.
  • Slimming cavitație lipo

Pentru a pierde grăsime la o dietă de culturism, va trebui mai întâi să calculați câte calorii consumați în fiecare zi. Puteți utiliza o varietate de site-uri web de calculare a caloriilor online pentru a afla cum pot conține calorii anumite alimente. Reduceți caloriile Cum să te rupi ca Rambo Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să reduceți caloriile.

Pagina principala Faza de definiție: mențineți mușchii, pierdeți grăsime! Oamenii spun adesea că vor faza de definire slăbi. Cu toate acestea, toată lumea știe că greutatea corpului nostru este reprezentată de diferite țesuturi. Printre acestea există grăsime, apă și mușchi și multe altele. Prin urmare, atunci când vorbim despre pierderea în greutate, toată lumea, desigur, este interesată să scape de depozitele de grăsime urate și nu de la mușchi.

Caloriile alimentează corpul și excesul de calorii se transformă în pierde faza de tăiere a grăsimilor. Prin reducerea aportului de calorii, corpul tău este forțat să utilizeze grăsimea corporală sau țesutul muscular ca combustibil pentru organism.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen

John Stamatopoulos, antrenor de culturism și colaborator la bodybuilding. Rațiunea din spatele acestei abordări este că, dacă tăiați caloriile prea drastic, arderea grăsimilor din corp va fi platou după câteva săptămâni și veți ține grăsimea ca rezervă.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Stamatopoulos recomandă reducerea aportului zilnic de calorii cu la fiecare 10 zile. Deci, dacă aportul zilnic de calorii este de 4. Dacă aportul de calorii este de doar 3.

Pentru a păstra masa musculară, este important să efectuați antrenamente pentru construirea mușchilor în această perioadă. Acest lucru vă va asigura că țesutul muscular este conservat și că numai grăsimea corporală este arsă.

Bulking și tăiere - ce este, ce este diferența și ce trebuie să faceți mai întâi?

Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să reduceți caloriile. Șase mese pe zi Continuați să mâncați șase mese pe zi.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Dietele de culturism constau în consumul a șase mese pe zi, astfel încât metabolismul să funcționeze optim pe tot parcursul zilei. Dacă mâncați 2.