20 de moduri de a-ți pierde burta când ești mai mare

Modalitate ușoară de a pierde o grăsime de burtă

Politica De Confidențialitate 20 de moduri de a-ți pierde burta când ești mai mare Aceste 20 de modalități de a pierde grăsimea de pe burtă atunci când sunteți mai în vârstă vă pot ajuta să micșorați mijlocul și să începeți să arătați cât de tânăr vă simțiți în cel mai scurt timp.

gary astăzi pierderea în greutate fm

Mâncat Sănătos Grăsime abdominală este ca un musafir nepoftit și nepoliticos: nu ai vrut niciodată să sosească în primul rând și, odată ce a ajuns acolo, este mai greu decât ți-ai imaginat vreodată să o faci să plece. De multe ori se simte de parcă nu există cale de ocolire creșterea în greutate care vine împreună cu îmbătrânește ; Indiferent câte creme anti-îmbătrânire ați putea cumpăra, mărimea taliei pe blugi crește în continuare, alături de numărul de lumânări de pe tortul dvs.

Care sunt câteva modalități bune de a pierde rapid burtă de grăsime

Deși poate părea că creșterea este o concluzie înaintată pe măsură ce îmbătrânești, aceste 20 de modalități de a-ți pierde burta când ești mai mare te pot ajuta să micșorezi acel mijloc și să începi să arăți cât de tânăr te simți în cel mai scurt timp. Și, în timp ce faceți modificări sănătoase, verificați Ce se întâmplă cu corpul tău când bei un smoothie în fiecare zi.

Un studiu publicat în Nutriție modalitate ușoară de a pierde o grăsime de burtă metabolism dezvăluie faptul că subiecții pre-diabetici care și-au completat dietele cu inulină, o fibră prebiotică găsită în banane, aruncă în mod semnificativ mai multă greutate și mai multă grăsime decât cei fără. De asemenea, și-au scăzut nivelul de glucoză, reducând potențial riscul de creștere în greutate și diabet.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Modalități ușoare de a pierde grăsimea acasă

Aveți nevoie de mai multe stimulente pentru a adăuga banane în planul dvs. Din fericire, alunecarea înapoi în blugii aceia subțiri nu înseamnă că trebuie să vă întoarceți nasul la fiecare carbohidrat care vă traversează farfuria. Chiar și un jogging relativ scurt câteva zile pe săptămână poate face diferența în ceea ce privește greutatea și sănătatea ta.

Cercetătorii de la Universitatea Duke au descoperit că joggingul doar 12 mile pe săptămână - adică doar 1,7 mile pe zi - poate reduce semnificativ grăsimea abdominală.

O modalitate ușoară de a pierde grăsimea din spate

Gândește-te în afara sălii de gimnastică. Începerea zilei cu un antrenament în aer liber vă poate ajuta să explorați definitiv prin burtica aceea încăpățânată. Cercetătorii de la Universitatea Northwestern au descoperit că persoanele care au fost expuse la lumina soarelui devreme au avut IMC semnificativ mai mici decât cele care și-au prins razele mai târziu în timpul zilei. Exercițiile de dimineață în aer liber vă pot ajuta, de asemenea, să vă reglați ritmurile circadiene, făcând mai ușor să dormiți bine și să vă treziți energizat și gata să faceți față zilei.

20 de moduri de a-ți pierde grăsimea din burtă când ești mai mare - Mâncat Sănătos

Cercetătorii de la Wake Forest Baptist Medical Center au descoperit acea un aport crescut de fibre este semnificativ legat de reducerea grăsimilor viscerale, substanțele modalitate ușoară de a pierde o grăsime de burtă care vă înconjoară organele și este legat de un risc crescut de orice, de la diabet la cancerul colorectal.

Căutați mai multe sfaturi utile?

anul nou inspirație de scădere în greutate

Asigurați-vă că înscrieți-vă la newsletter-ul nostru pentru a primi rețete zilnice și știri despre alimente în căsuța de e-mail! Aveți nevoie de inspirație pentru gătit? Cercetări publicate în Journal of Nutrition a urmat un grup de femei supraponderale, premenopauzale, pe o perioadă de patru luni.

Plan de dietă ușoară pentru a reduce grăsimea din burtă

În timp ce, oricât de frumos ar fi, nu poți să-ți antrenezi de fapt corpul să radă kilograme de pe anumite locuri, îți poți crește potențialul de ardere a grăsimilor pe tot corpul prin adăugarea unor exerciții de rezistență la rutină. Într - un studiu publicat în Obezitateacercetătorii de la Școala de Sănătate Publică de la Harvard au descoperit că bărbații care au respectat o rutină de doar 20 de minute de antrenament cu greutăți pe zi și-au redus semnificativ riscul de a obține grăsime abdominală pe măsură ce îmbătrâneau în comparație cu bărbații care au făcut o cantitate comparabilă de exerciții aerobice.

Cercetătorii de la Spitalul Universitar Reina Sofia din Córdoba, Spania au descoperit că, după o perioadă de studiu de 28 de zile, subiecții de studiu ale căror diete au fost bogate în grăsimi monoinsaturate au fost mai puțin susceptibile de a obține grăsime abdominală în comparație cu grupurile care au urmat un plan bogat în carbohidrați sau unul bogat în grăsimi saturate, reducându-și riscul de rezistență la insulină pe parcurs. Cercetări publicate în European Review for Medical and Pharmacological Sciences dezvăluie faptul că femeile cu greutate normală cu exces de grăsime abdominală care au adăugat de grame de ciocolată neagră cu conținut ridicat de flavonol în dieta lor pe o perioadă de o săptămână și-au redus atât circumferința taliei, cât și colesterolul.

20 de moduri de a-ți pierde burta când ești mai mare

Shutterstock Creșterea aportului de calciu face mai mult decât să îmbunătățească rezistența oaselor - este, de asemenea, o modalitate ușoară de a împiedica aceste kilograme în plus să se adune în jurul taliei. Cercetătorii din Shanghai au descoperit că studenții cu aporturi scăzute de calciu care și-au crescut consumul de calciu și vitamina D și care se angajează în exerciții moderate au pierdut mai multe grăsimi viscerale decât grupul de control.

În timp ce mulți oameni presupun că lactatele sunt cel mai bun mod de a vă crește aportul de calciu, există și o mulțime de moduri prietenoase cu veganii de a face acest lucru.

Semințele de floarea-soarelui, portocalele, migdalele, fasolea și legumele verzi, cum ar fi varza, năsturelul și broccoli, sunt toate modalități ușoare non-lactate de a adăuga calciu la fiecare masă. Rezultatele unui studiu din publicat în Bioștiință, biotehnologie și biochimie dezvăluie faptul că subiecții obezi care au adăugat oțet în dieta lor pe o perioadă de 12 săptămâni au pierdut în mod semnificativ mai multă greutate și grăsime abdominală decât cei din grupul de control.

Dacă consumul de oțet drept este o propunere mai puțin apetisantă, încercați să adăugați doar puțin oțet de mere la smoothie-ul dvs.

O modalitate ușoară de a pierde grăsimea din burtă

Când sunteți stresat, fluxul sanguin se inundă cu cortizol, un hormon legat de stocarea grăsimii din burtă. Din fericire, cercetători de la Universitatea din California, San Francisco am constatat că este suficient să ușurezi stresul pentru a tempera acea reacție; subiecții supraponderali care au meditat și practicat atenția și-au redus comportamentele emoționale emoționale, și-au redus nivelul de cortizol și au ras mai multe grăsimi abdominale decât grupul de control.

invigor8 burner de grăsime

Shutterstock În loc de partea obișnuită cu amidon, încercați să adăugați niște sparanghel la cina din seara asta - burta vă va mulțumi. Sparanghel este o sursă bună de iwatch 3 pierdere în greutate, o fibră prebiotică legată de reducerea circumferinței taliei și a acumulării de grăsime din burtă.

maximizați arzătorul de grăsime

Cercetările sugerează, de asemenea, că inulina poate ajuta la creșterea bacteriilor intestinale sănătoase, dând sistemului imunitar un impuls în acest proces. O revizuire a cercetării efectuat la Centrul de Sănătate al Universității Texas din San Antonio a constatat că persoanele cu vârsta peste 65 de ani care au băut cea mai mare cantitate de sodiu de dietă erau, de asemenea, cu cel mai mare risc de a-și crește grăsimea abdominală, consumatorii zilnici de băuturi cu sodă adăugând încă 2,2 inci la talie peste patru - perioadă de an în comparație cu cei care au evitat lucrurile.

Yoga este un exercițiu excelent, cu impact redus, ușor pe articulații, construiește masa musculară slabă și poate arde peste de calorii pe oră, chiar și într-o practică ușoară.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Cercetări efectuate de la Institutul Național de Sănătate Mentală și Neuroștiințe din Bangalore a constatat chiar că practicarea yoga poate ajuta la scăderea nivelului de cortizol, limitând riscul de depozitare a grăsimilor din burtă și reducând și stresul.

Corpul uman acordă prioritate metabolizării alcoolului în locul alimentelor, încetinind metabolismul în acest proces. Când adăugați un conținut ridicat de zahăr în majoritatea cocktailurilor, cum ar fi cele mai mari 60 de grame de lucruri pe care le veți obține într-o piña colada - aveți o rețetă pentru creșterea în greutate.

b dieta chodakowska

Înotul liber poate arde peste de calorii pe oră pentru o persoană cu greutate medie și chiar mai mult pentru cei care sunt supraponderali sau obezi. Și mai bine, este un exercițiu cu impact redus, perfect pentru oricine dorește să devină puternic, dar nu dorește să riște uzura articulațiilor pe care o pot provoca exercițiile cu impact ridicat.

În timp ce peștele gras, cum ar fi somonul și tonul, sunt printre cele mai ușoare modalități de a vă încărca dieta cu omega-3, vă puteți bucura în continuare de efecte similare dacă sunteți vegetarian; atât nucile, cât și semințele de in sunt, de asemenea, ambalate cu omega-3 care combate inflamația.