Cum să pierdeți greutatea cu ușurință și rapid cu ajutorul puterii corespunzătoare

Mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid

Cum să pierzi rapid 2,2 kg Enciclopedie Enciclopedie Va trebui ă vă chimbați dieta și tilul de viață dacă doriți ă pierdeți 2,2 kg de greutate corporală.

CUM SĂ SLĂBEȘTI 2,2 KG DE GREUTATE RAPID: 11 PAȘI - ENCICLOPEDIE -

Pe lângă menținerea ănătății, aigurați-vă că aplicați un mod igur, pierzând puțin în Conţinut: Etapa Va trebui să vă schimbați dieta și stilul de viață dacă doriți să pierdeți 2,2 kg de greutate corporală.

Pe lângă menținerea sănătății, asigurați-vă că aplicați un mod sigur, pierzând puțin în greutate la un timp de mai multe săptămâni. Multe studii au arătat că pierderea treptată în greutate pe o durată lungă este sigură, benefică și de lungă durată. Prin urmare, vă vor lua săptămâni pentru a pierde 2,2 kg de greutate corporală.

Să ai dieta corectă, să faci exerciții fizice în mod regulat și să adopți un stil de viață sănătos te va ajuta să slăbești în funcție de ținta stabilită. Etapa Partea 1 din 2: Schimbarea dietei Reduceți aportul de calorii. Pentru a pierde în greutate, trebuie să urmați o dietă care reduce consumul de calorii. O dietă cu conținut scăzut de calorii te ajută să slăbești 10 kilograme într-un mod sigur.

Pierdeți ½-1 kg pe săptămână dacă vă respectați o dietă care reduce de calorii pe zi.

Slăbire rapidă - Este bine pentru tine?

Puteți slăbi mai repede reducând de calorii pe zi. Reducerea aportului caloric vă poate ajuta să pierdeți în greutate, însă consumul de prea puține calorii sau mai puțin de 1.

Acest pas crește riscul de deficiențe nutriționale, oboseală, pierderea de masă musculară fără grăsime și încetinește pierderea în greutate ulterioară. Folosiți o carte sau o aplicație pentru a înregistra numărul de calorii pe care le-ați consumat până acum și apoi scădeați Rezultatul este o limită superioară a consumului zilnic de calorii, astfel încât să poți slăbi.

Dacă reducerea este mai mică de 1. Puteți arde mai multe calorii făcând exerciții fizice. Proteinele și fibrele sunt utile pentru accelerarea metabolismului și pentru a vă face mai puțin flămând. Începeți ziua cu un mic dejun bogat în proteine, astfel încât să puteți limita porțiile de mâncare și gustări, după cum este necesar. Ca și în cazul proteinelor, consumul de fibre vă face și mai puțin foame.

A pierde in greutate

În plus, fibra se găsește în umplerea alimentelor, astfel încât să nu mâncați prea mult. În afară de micul dejun, consumați surse proteice fără grăsimi la prânz și cină. Proteinele sunt o sursă de nutrienți care joacă un rol important atunci când pierdeți în greutate. Dacă sunt consumate regulat pe parcursul zilei, proteinele sunt utile pentru reducerea poftei de mâncare, accelerarea metabolismului și menținerea organismului energizat.

Pe lângă faptul că sunt bogate în proteine, alimentele proteice fără grăsimi cum ar fi fructele mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid mare, păsările de curte, ouăle, produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, carnea slabă sau leguminoasele sunt alimente cu conținut scăzut de calorii, care te pot ajuta să slăbești.

Crește-ți consumul de fructe și legume. Pentru a vă ajuta să mâncați mai multe alimente și să rămâneți plini, consumați porții de fructe și legume în fiecare zi.

Slabire rapida - Este bine pentru tine? - Ingrijirea Pielii -

Fructele și legumele sunt alimente cu conținut scăzut de calorii, dar conțin o varietate de nutrienți esențiali. Pe lângă creșterea volumului de alimente pe care le mănânci, fructele și legumele sunt alimente cu conținut scăzut de calorii, care te fac plin rapid. Mâncați o porție de fructe sau 2 porții de legume la fiecare masă pentru a îndeplini necesarul zilnic recomandat de porții pe zi.

mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid

Limitați porțiile de alimente. Mâncați 1 cană de legume, 2 căni de legume verzi sau ½ cană bucată mică de fructe. Mănâncă cereale integrale. Pe lângă faptul că sunt bogate în fibre, vitaminele și mineralele din cerealele integrale sunt o sursă foarte benefică de nutrienți atunci când sunteți pe o dietă de slăbit. Deși cerealele integrale sunt foarte benefice, trebuie să vă limitați consumul de cereale integrale pentru a pierde în greutate.

mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid

Studiile arată că persoanele care își reduc aportul de carbohidrați în special cei din alimentele bogate în carbohidrați, cum ar fi pastele, orezul alb, pâinea și produsele coapte pierd mai rapid în greutate. Mâncați porții de cereale integrale în fiecare zi, astfel încât să vă puteți bucura în continuare de o dietă nutritivă cu cereale integrale în timp ce pierdeți în greutate. Limitați consumul de alimente cu cereale integrale, de exemplu, consumând 30 de grame sau ½ cană ovaz sau Quinoa fiecare masa.

Înlocuiți băuturile calorii cu apă. Câștigi rapid în greutate dacă consumi băuturi calorii. Studiile arată că băuturile îndulcite sunt o sursă foarte mare de calorii și duc la creșterea în greutate mai târziu în viață.

Reduceți aportul caloric prin a nu consuma latte, piureuri, cafea îndulcită cu zahăr, băuturi energizante, sodă și băuturi alcoolice. Crește-ți aportul de apă sau alte lichide cum ar fi apa aromată sau ceaiul neindulcit fără cafeină mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid locul băuturilor calorii. Bea pahare de ml ,5 litri de băutură fără calorii în fiecare zi pentru a rămâne hidratat. Limitați consumul de fast-food, zahăr și carbohidrați rafinați. Pe lângă faptul că sunt săraci în nutrienți, aceste alimente pot crește în greutate sau pot pierde grăsime pe zi pierderea în greutate.

Cum să pierzi rapid 2,2 kg de greutate corporală este să limitezi consumul acestor alimente.

Pierdeți greutatea cu Luna: aflați cum să pierdeți în greutate fără efort!

Evitați sau reduceți consumul de alimente procesate cu conservanți, cum ar fi alimente congelate, supe, conserve, carne ambalate, paste fainoase, chipsuri, biscuiti și produse de patiserie. În plus, evitați sau reduceți consumul de alimente procesate și băuturi dulci și zaharoase, cum ar fi înghețată, bomboane, prăjituri, produse de patiserie și băuturi zaharoase. În schimb, mâncați o bucată de fructe dacă vă plac mâncărurile sau băuturile dulci.

Partea 2 din 2: Schimbarea stilurilor de viață Faceți timp pentru 30 de minute de exerciții cardio în fiecare zi și exersați intervale de 2 ori pe săptămână. De fiecare dată când lucrați, începeți cu o încălzire și terminați cu o răcire.

mâncați mai puțin să pierdeți în greutate rapid

Efectuați antrenamente de intensitate moderată întrerupte cu exerciții de intensitate mare, cum ar fi sprinturi. În afară de exercitarea la o intensitate constantă timp de 45 de minute, puteți face antrenamente la intervale, care este un program care vă va ajuta să pierdeți în greutate și să vă accelerați metabolismul. Cu acest exercițiu, arderea crescută a grăsimilor corporale și un metabolism mai rapid continuă chiar și după terminarea exercițiului.

Dacă doriți să vă creați propriul program de antrenament pe intervale, puteți exersa folosind banda de alergat, biciclete staționare, scări pentru a practica Etapa, mașinărie eliptic, mașinărie canotaj, sau înot. Faceți sprinturi timp de minute, apoi reparați minute.

Descărcați o aplicație pentru a vă reaminti când este timpul să treceți de la antrenament de intensitate înaltă la intensitate mică. Dacă încă nu știți cum să faceți antrenament pe intervale, alăturați-vă unei clase de cardio la sala. Exersați ridicarea greutăților la fiecare 2 zile. Ar trebui să ridicați greutatea timp de cel puțin 30 de minute pe sesiune de antrenament pentru a accelera metabolismul și a construi masa musculară slabă.

Înainte de a efectua un program intensiv de formare în greutate, întrebați profesioniști, cum ar fi un sportiv, un antrenor de fitness, un kinetoterapie sau un kinetoterapeut. Fă-o Genuflexiune, fandare, flotări, Tracțiuni la bară, scândurăsau orice alt exercițiu care folosește greutatea corporală ca greutate. Pe lângă exercițiile fizice la domiciliu, puteți ridica greutăți la sala folosiți mașini sau alăturați-vă cursurilor care folosesc greutatea mâinii și a corpului.

Mesteci si slabesti: 7 alimente care te ajuta sa slabesti

Verificați diferite opțiuni de antrenament în greutate, urmărind videoclipuri online sau angajați un antrenor de fitness pentru câteva sesiuni de antrenament pentru pierderea în greutate, pentru a vă ajuta să slăbiți.

Asigurați-vă că veți obține o zi întreagă de odihnă după ridicarea greutăților, pentru a oferi timp mușchilor să se odihnească și să se recupereze, astfel încât să fie gata de utilizare atunci când vă antrenați din nou. Rezervați timp pentru pe jos 30 de minute pe zi. Mersul în timpul pauzelor de prânz, după serviciu, după cină sau pur și simplu să te trezești devreme poate arde de calorii, chiar mai mult.

Cumpărați un pedometru și asigurați-vă că parcurgeți cel puțin Medicii recomandă să parcurgi Cu cât mergi mai mult, cu atât vei pierde mai multă greutate.

Dacă nu puteți merge 30 de minute simultan, împărțiți-l în 3 ședințe a câte 10 minute fiecare. Incearca-l dormi noaptea mai lung. Pierderea în greutate este cascadorie dacă dormi mai puțin de ore pe noapte.

Cum să pierzi rapid 2,2 kg

Un somn mai lung echilibrează hormonii, stimulează metabolismul și accelerează pierderea în greutate. În plus, obținerea unui somn bun vă ajută să vă controlați pofta de mâncare.

Lipsa de somn noaptea poate declanșa foamea, așa că este mai probabil să luați decizii greșite. Asigurați-vă că veți avea ore de somn în fiecare seară. Pe cât posibil, fă-i un obicei să te culci mai devreme și să te trezești mai devreme dimineața.