Dieta pentru un mezomorf. Video: Nutriția sportivă pentru mezomorf

Macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf. MESOTIPURI - Ce vrei cu adevărat să știi

În contact cu: Cine este Mesomorf. Mesomorph este un tip de corp adecvat ideal pentru culturism. Proprietarii unui astfel de fizic pot fi numiți norocoși, deoarece natura însăși le-a dat forme atletice. Tipul mezomorf este caracterizat prin următoarele caracteristici: Construcție proporțională, atletică.

Schelet muscular puternic, țesut muscular dens, oase mari. Umeri și piept larg, talie îngustă, burtă fermă.

Interesant

Cantitatea minimă de grăsime este distribuită uniform pe corp. Predominanța țesutului musculo-scheletic. Capacitatea de a câștiga rapid volumul muscular.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

H diferă mezomorf de ectomorf și endomorf Diferența dintre aceste trei tipuri de corpuri nu se rezumă numai la structurile osoase, ci și la capacitatea organismului de a crește masa musculară, raportul dintre fibrele rapide și lente și tendința ca organismul să acumuleze grăsimi subcutanate și distribuția sa.

Endomorful are o tendință bună de a acumula grăsimi subcutanate, așa că ar trebui să urmărească cu atenție nu cantitatea de proteine, ci utilizarea de carbohidrați complexi, deoarece trebuie să mențină constant o dietă strictă macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf carbohidrați, pentru a fi în formă.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

Dar nu are probleme cu creșterea masei. Majoritatea dintre noi suntem de tip mixt. De exemplu, un amestec de mezomorf-ectomorf sau endomorf-mezomorf. Acestea sunt cele mai frecvente două categorii de oameni.

Cum funcționează dieta tipului de corp și cum să știi dacă ești mesomorf

Trebuie să abordați cu atenție antrenamentul acestui tip de figură. Doar cu o nutriție și exerciții fizice adecvate vă puteți influența structura corpului. Cum să determinați ce tip de fizic aparține corpul vostru?

Dacă ar exista o astfel de dietă, din ce ar fi făcută dieta? Pentru un răspuns concis la această întrebare, putem spune că nu există o dietă care să poată fi perfectă pentru toți indivizii. Acest lucru pur și simplu se datorează în principal faptului că indivizii au nevoi și cerințe diferite în funcție de tipul de corp și de stilul de viață, iar fiecare individ are obiective de greutate diferite. Acest lucru aduce apoi conceptul de a mânca pentru a se potrivi tipului tău de corp. Un bun exemplu de cum să mănânci pentru a se potrivi cu dieta ta este adoptarea planului de masă endomorf.

Să aruncăm o privire la fiecare specie separat. Acest tip se caracterizează printr-un metabolism ridicat, care nu vă permite să încercând să piardă grăsime dar câștigând greutate suficientă masă musculară.

Rapoarte macro pentru scăderea în greutate de la tipul rupt

Pur și simplu arde ceea ce intră în organism, producând o cantitate mare de energie, care depășește semnificativ numărul zilnic de calorii. Pentru ca antrenamentul să aducă rezultate, este necesar să se elaboreze un program ținând cont de caracteristicile organismului și să se selecteze alimentația potrivită pentru ectomorf.

Articol Un meniu de probă de 7 zile pentru tipul de corp Mesomorph Mic dejun Parfait de iaurt grecesc făcut cu dovleac, scorțișoară, nuci și stafide GustareDouă ouă fierte și căpșuni Masa de pranz Salată mare cu legume tocate, bucăți de cartof dulce, avocado și vinaigrette. Înțeles: Deși nu vă puteți schimba structura osoasă sau cadrul, poate fi mai ușor să pierdeți grăsime și să vă construiți mușchiul. Un alt beneficiu este acela că cineva care este mai musculos și mai atletic ar putea să tolereze, în general, mai multe carbohidrați, crede Melina Jampolis, MD, internist și medic specialist specialist în nutriție din Valley Village, California. Și, probabil, vă veți bucura de satisfacția de a vă putea împărți caloriile destul de uniform între carbohidrați, grăsimi și proteine, mai degrabă decât să vă limitați dieta și să vă simțiți lipsiți. Din nou, totuși, înțelegeți că nu există dovezi științifice că un tip de corp tolerează carbohidrații mai bine decât altul; aceasta este pur și simplu ceea ce a văzut Dr.

E ndomorf -acesta este genul opus de ectomorf. Se caracterizează printr-un os larg, cu membrele joase. Acest tip are un metabolism foarte lent, deci nu iroseste cantitatea de energie primită, care ulterior se acumulează în buzunarele de grăsime subcutanate. În cazul lui, nu este necesar să monitorizați setul de masă musculară, ci, dimpotrivă, să vă concentrați asupra aruncării excesului de grăsime corporală, care necesită antrenament intensiv.

Planul de masă endomorf pentru a vă trimite metabolismul în plină desfășurare | Yakaranda

Mesomorph - acesta este fizicul unui culturist cu proporții fizice bune, un cadru osos puternic, mușchii densi. Orice antrenament este benefic pentru acest tip: masa musculară este dobândită rapid, grăsimea corporală este absentă. Mese pentru mezomorf. Luați în considerare nutriția mezomorfului.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

Cel mai important este să găsiți echilibrul adecvat de nutrienți, să distribuiți cantitatea și volumul de nutriție zilnică. Folosind exemplul unui mezomorf standard, luați în considerare dieta corectă: Creștere - cm, greutate - 90 kg, în timpul antrenamentului 3—4—5 o dată pe săptămână.

Drept urmare, să vedem ce obținem: 1. Exersează din 1 la 3 luni, privește starea corpului tău, comportamentul grăsimilor subcutanate.

SOLIDWORKS API for the Total Beginner – 1/6 Introduction \u0026 Macro Recorder

Dacă mai mult, vă veți supraîncărca organele interne ficat și rinichiiar acest lucru vă va afecta sănătatea. Mese pentru mezomorf pentru masă.

Pagina principala Defalcarea macronutrienților pentru scăderea în greutate: metodă magică? Știi, obiectivul site-ului nostru de culturism este să te ajute să obții cea mai bună formă fizică posibilă.

În ceea ce privește câștigul de masă, mezomorful este unul mare norocos. Chiar dacă o persoană cu un astfel de fizic nu s-a antrenat niciodată sau a avut o macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf foarte lungă, procentul său de masă corporală musculară există deja la nivelul genelor și este practic neschimbat, cu excepția cazului în care, în mod sigur, el moare de foame.

Prin urmare, nu va fi nicio problemă cu câștigarea masei musculare.

Cum se identifică un mezomorf

Cantitatea de proteine, carbohidrați și procentul de grăsime corporală la creșterea masei, am indicat în paragraful nr.

Pentru a crește masa musculară, aplecați-vă pe carbohidrați complecși, dar treptat, fără sarcini ascuțite, nu mai mult 5—6 gr pe 1 kg greutate. La prima vedere, alegerea unui program de antrenament pentru un mesomorf nu este atât de dificilă.

Acești norocoși cu umeri și mușchi largi care cresc fără probleme par să fie creați pentru a uimi pe alții cu o figură atletică!

Dar lucrurile nu stau atât de bine. Mesomorfii au, de asemenea, capcanele lor de antrenament, având alergare în care, puteți greși serios și să vă blocați undeva în etapele inițiale ale culturismului. Să încercăm să determinăm în avans capcanele plasate de-a lungul drumului și să graficăm cursul corect - direct către corpul atletic pompat.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

Arnold Schwarzenegger este cel mai clar exemplu despre ceea ce un mesomorf este capabil Trei tipuri de corpuri În ciuda apelurilor stelelor de fitness și culturism de a ne construi propriul corp singur, fiecare dintre noi este înzestrat în mod natural cu un anumit set de semne fiziologice care nu pot fi schimbate cu toate eforturile noastre.

Aceștia determină apartenența unei persoane la unul dintre grupuri în funcție de tipul de fizic: ectomorfe, mesomorfe și endomorfe. Au încheieturile și gleznele subțiri, oasele ușoare, membrele lungi, talia subțire și grăsimea minimă sub piele.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

Un ectomorf este greu să câștige excesul de greutate, dar este și mai greu pentru el să încerce să construiască mușchi decenți. Un astenic poate neglija încărcările cardio mult timp, dar nu se poate descurca fără antrenamentele de forță. Un ectomorf este capabil să se ducă într-o formă de invidiat, ar exista o dorință Endomorful hiperstenic este cealaltă extremă. Are brațele și picioarele scurte, șoldurile largi și un corp predispus la plinătate, gata să fie supraîncărcat cu role și pliuri, de îndată ce proprietarul își dă un pic de slăbire.

Cu toate acestea, mușchii din endomorfi apar de asemenea relativ ușor - principalul lucru este să vă asigurați că nu se îneacă sub un strat de grăsime. Un hiperstenic, la fel ca aerul, are nevoie de antrenament cardio pentru a arde excesul de calorii și abia apoi antrenamentul de forță pentru creșterea în masă.

Sportul de forță este excelent pentru endomorfe Dacă natura are favorite, atunci, fără îndoială, mezomorfele cu umăr larg și cu pieptul larg normostenice Pliate proporțional, cu un os mare și un schelet puternic, dar, în același timp, cu talia zveltă, mesomorfele au primit un metabolism excelent în apendic, ceea ce le permite să piardă excesul de grăsime și să construiască mușchi în cel mai scurt timp posibil.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Principalul lucru pentru un mesomorf este un program de antrenament pentru ușurare, deoarece este cu el că oamenii de acest tip au probleme din cauza densității musculare crescute. În general, vizite la sală pe săptămână sunt suficiente pentru ca normostenicul să ofere mușchilor o creștere treptată, dar constantă. Mesomorfele au cel mai ușor Cum se construiește o masă normostenică?

Antrenamentele Mesomorph ar trebui să combine la fel de mult forța și sarcinile cardio. O banda de alergare este perfectă pentru acesta din urmă. În plus, reprezentanții acestei rase ar trebui să se bazeze pe exerciții care cresc rezistența, care adesea este lipsită de normostenică. Și la exerciții de izolare, care vă permit să vizați unul sau alt grup de mușchi - acest lucru va face posibilă zilele de cheat ajută la pierderea de grăsime reliefului dorit.

Încercați să evitați monotonia. Un mesomorf care se încăpățânează să execute aceleași mișcări riscă, atingând rapid o formă fizică bună, pierzând capacitatea de a progresa și rămânând blocat în el mult timp. Utilizați activ scinduri de trei zile, care sugerează ruperea programului de antrenament general în părți - în acest caz trei - și fiecare cu o zi separată a săptămânii.

MESOTIPURI - Ce vrei cu adevărat să știi nutriție și instruire

Organizați super ședințe sau superseturi de ori pe lună. Sarcina dvs. Acest lucru va crește intensitatea exercițiului, va arde mai mult țesut gras și va crește rezistența. Modificând sarcina, îți vei atinge mai curând obiectivul.

Tipuri și caracteristici

În programul de instruire pentru masa pentru mezomorf, "piramidele" ar trebui să fie incluse din când în când. Sensul lor este de a crește treptat greutatea proiectilului și de a reduce numărul de repetări cu fiecare abordare.

  • Dieta pentru un mezomorf. Video: Nutriția sportivă pentru mezomorf
  • Macronutrienții și pierderea în greutate ce să înțelegem
  • Ce este dieta mesomorfă? Lista de alimente, Meniu de probă, Beneficii, Mai mult - Healths -
  • Gravidă și trebuie să piardă în greutate rapid
  • Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?
  • Acestea se dezvoltă în funcție de genetică și au fost clasificate în prin studii privind propriile caracteristici ale metabolismului, constituția osoasă, masa musculară și capacitatea de stocare a grăsimilor.
  • Tipul corpului endomorf și pierderea în greutate
  • Utilizarea arzătoarelor de grăsime

Sau invers - creșteți numărul repetărilor cu scăderea greutății. Mai multe despre greutate: nu mergeți la maxim, ar trebui să puteți face repetări cu ajutorul proiectilului și nu suprasolicitare. Faceți abordări pentru fiecare exercițiu cu pauze de 1, minute în seturi de miere. Riscuri potențiale Există trei pericole principale pentru mesomorfele.

Endomorf Tip de Corp

Mușchii densi și mai puțină flexibilitate în comparație cu alte tipuri cauzează adesea tot felul de daune în normostenică. Pentru a evita problemele, mergeți mai departe, fără a tresări: creșteți treptat greutatea aparatului, numărul de repetări, frecvența de a merge la sală. Mesomorph trebuie să fie atent la sarcini.

Suprasolicitarea sau subcontrolarea. Aceasta este una dintre cele mai frecvente greșeli atunci când construiți antrenamente pentru un bărbat mezomorf, care dorește să vadă mușchii impresionanți în oglindă cât mai curând posibil.

Creșterea rapidă a mușchilor inerentă normosteniciei face ca mulți sportivi începători să își piardă capul și să ignore semnalele unui corp care este la limita sa. Nu uitați să acordați corpului dvs.

macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf

Cealaltă parte a monedei: văzând că creșterea masei îi este dată mai ușor decât tovarășii săi ecto și endomorfi, mezomorful începe să fie leneș, sări clasele și să nu mai alunge rezultatele, prin urmare își pierde rapid forma. Video: Program de instruire Pro și minute de fizic mesomorph și o variantă de construire a unui program de instruire de la canalul principal "Egor Van Damme Cherkasov": Caracteristicile dietei Pregătirea și nutriția mesomorfei sunt strâns legate.

Dacă doriți să obțineți o creștere stabilă a volumului muscular, trebuie să crească conținutul de calorii din dietă - desigur, macrocomenzi pentru pierderea în greutate endomorf detrimentul alimentelor sănătoase.

În medie, este suficient ca un normostenic să arunce Kcal la ritmul său zilnic obișnuit. Apropo, combinația de produse în această proporție permite normostenicului să închidă fereastra după antrenament cu beneficii maxime.