Mănâncă ca un culturist | Sfaturi | June

Ce mănâncă culturistii pentru a pierde grasimea

In cat timp poti ajunge la CORPUL DORIT? PREFIT #1

Limiteaza carbohidraților albi și rafinați Dacă puteți să rămâneți la carbohidrații complexi peste carbohidrații rafinați, veți face o favoare masivă. Nu numai că ele vă stabilizează nivelul de zahăr din sânge, dar și vă reduc vârful de insulină, ajutându-vă să vă mențineți și mai mult în greutate.

simțiți vă că nu voi pierde niciodată în greutate

Cu toate acestea, există momente când carbohidrații rafinați sunt buni pentru tine, și asta e în jurul unui antrenament: Mananca carbohidrati rafinat in jurul antrenamentelor În zilele dvs. Cum ar fi squats, HIIT, sau orice sesiune in sală de forta care va va epuiza.

l pierderea de grăsime arginină

Motivul pentru care veți mânca carbohidrați rafinați în această zi este să vă ridicati nivelul de insulina și să vă alimentați muschii și ficatul cu glicogen cât mai repede posibil. Acest lucru va împiedica creșterea în greutate și vă va ajuta să vă recuperați mult mai repede pentru antrenamentul următor.

Proteine Proteinele constituie blocul de mușchi.

efectos secundarios arzător de grăsime

Cu toate acestea, nu toate proteinele sunt create egale in acest plan. Motivul pentru aceasta este; Vă împiedică să consumați prea multe calorii in zilele dvs. De exemplu: în zilele cu conținut scăzut de carbohidrați, consumați mai multe grăsimi sănătoase pentru a vă menține energia ridicată, iar în zilele cu carbohidrați mai mari, reduceți aportul de grăsimi pentru a vă împiedica să consumați prea multe calorii.

reducerea arzătorului de grăsime cu cofeină scăzută

Cele mai bune grăsimi pentru a mânca:.